divendres, 15 de març del 2013

LA BIBLIOTECA

 ESTA ENTRADA ESTÁ EN EL APARTADO "SORTIDES" con FOTOS...
durante unos días estará también aquí... sólo texto...

Avui hem anat a la BIBLIOTECA MUNICIPAL DE SANT ANTONI. La visita de 9:30h fins a les 10:20h ha estat molt interessant. La encarregada de la Biblioteca ens ha explicat moltes coses.

Aquest espai és molt important per als nens i nenes que estan en edat escolar, ja que és un lloc per cercar informació i per llegir com a font de plaer sense tenir que comprar llibres.

L'encarregada ha explicat el canvi que ha sofert en més de 20 anys d'encarregada, degut al canvi d'espai, el mobiliari nou, més llibres, i sobretot l'arribada de la TECNOLOGIA, Internet i la zona wifi.

Els nens han preguntat coses que els interessava i han comprovat que és un lloc per anar a treballar o llegir tranquil.lament. 

L'horari és de dilluns a divendres de 5 a 8 de la tarda, que és quan podem anar pel nostre horari, ja que de matí no podem. En cap de setmana està tancada. 

Els nostres alumnes han dit això:

QUÈ T'HA SEMBLAT LA BIBLIOTECA? 

MALAK: Molt bé, ja que he llegit, hi havia silenci.
ZAYNAB: Bé, per que hi havia silenci i era interessant.
JOAN: Bé, els llibres eren divertits.
JOSE: Bé, perque hi havia molt llibres que m'agraden. 
ELENA:  Jo no sabia que hi havia tant d'espai i sales.
BRAHIM: Molts llibres divertits. Jerónimo Stilton m'han agradat molt. 
TANSEM: Estava molt bé i molt xula, i molt interessant, té molts de llibres.
VALENTINA: Silenciosa. No se... M'ha agradat molt... (se riu)... (pensa)... Me faré el carnet de la biblioteca.
EDUARDO: Molt bé. No coneixia tota la biblioteca, però ...(no se que dir)...
DANIEL: Bé. Molt bé. Me faré el carnet. ...(riu)... (se trenca la mandíbula a riure)... M'he llegit un llibre sobre Scooby Doo.
SALMA: M'ha semblat molt bé. Tenen molts llibres que m'ha agraden. 
YANIRA: És divertida. M'agrada. Els llibres són molt divertits. 
LAURA: No la coneixia, no sabia on estava. Si que m'ha agradat. No se si tornaré. 
LUCÍA: La biblioteca m'ha semblat molt divertida, molt wai...
SHIRLEY: Molt silenciosa. Molt divertida i amb uns llibres molt interessants. 
MARCO: Hi havia uns llibres molt interessants, i ... (se riu)... (pensa)... molt xulos. 
ANDREA: Ha sigut divertit, hi havia llibres que ni sabia que existien, històries molt extrabagants, era molt gran...
YAIZA: Molt divertida, he aprés moltes aventures, i estava molt xulo... (riu).
YERAI: Bé. He llegit un conte. Si que la coneixia. Coneixia totes les sales. 
YASSIN: Molt bé. Coneixia la biblioteca, ja que sempre anava. He llegit un llibre sobre animals, peixos, granotes...
NICOLE: Tranquil.la. M'ha agradat. He llegit el llibre de Jerónimo Stilton i uno de UP...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.