divendres, 4 de març del 2016

Preguntes per repassar Roma

Com ja sabeu, aquest dilluns tenim el control de l'Antiga Roma. Només heu d'estudiar el full de ciències (dues cares).

Alumnes de 4t-B...creieu que esteu preparats per treure bona nota al control? Aquí teniu una bona oportunitat per repassar amb aquestes preguntes que acabo de preparar. Aquest dilluns les corregirem just abans de començar el control, així ho tindreu fresc.

Aquí teniu l'arxiu amb les preguntes per si les voleu imprimir.



7 comentaris:

  1. Hola nins i nines!

    Podeu veure les preguntes de Roma o teniu problemes? Si no podeu descarregar i imprimir l'arxiu les podeu contestar a la llibreta sense copiar l'enunciat.

    ResponElimina
  2. HOLA SOC JOSE DAVID EL EXAMEN ES MOLT FACIL JAJA

    ResponElimina
  3. Hola Jose soc na Lina jo les estic fent ara a la llibreta adeuuu

    ResponElimina
  4. Mireia y yo AMAYA es tamos haciendo las presuntas:)

    ResponElimina
  5. hola Jose soc Desire jo les estic fent ara a la lliberta adeu

    ResponElimina
  6. Hola sóc Ismael estic fen les preguntes de Roma i són fàciles i vui que estiguin al examen de demà

    ResponElimina

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.